Going out and busy times?! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Andrea Jong - WaarBenJij.nu Going out and busy times?! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Andrea Jong - WaarBenJij.nu

Going out and busy times?!

Door: Andrea

Blijf op de hoogte en volg Andrea

23 September 2015 | Australië, Sydney

Nou... volgens mij is het alweer een tijdje geleden dat ik geschreven heb en heb ook het geheugen van een vis, want ik kan me nu al niet goed meer herinneren wat ik allemaal precies heb gedaan deze weken. Naast stagelopen (wat ik hier bijna de hele week doe, dus echt boeiend is dat niet), ben ik samen met Daphne en een collega van haar naar Manly Beach geweest op een zonnige zaterdag! We zijn een stuk langs de kust gelopen, in de hoop dat we bij het National park uit zouden komen, maar halverwege waren we nog niet echt ver en al gaar.. dus besloten we maar gelijk door te lopen naar het 'echte' strand. Het was een beetje frisjes om te zwemmen, maar fish & chips gaan er natuurlijk altijd wel in. Zondags ben ik in de middag naar Bondi beach gegaan om me bij de andere nederlandse stagiaires te joinen voor het Kite festival, het zag er best gaaf uit en het weer zat ook mee gelukkig! Het was helaas wel superdruk dus na een paar mislukte valpogingen in de bus en vertraging was ik eindelijk aangekomen, hèhè. Maar goed, die avond had ik geen zin om terug te gaan met nog steeds een drukte van jewelste en ben nog even blijven hangen bij een nederlander die me introduceerde bij een goede burgertent in Bondi! Hierna moest ik de hele week weer stagelopen en was het plan om donderdags uit te gaan met de Nederlandse crew bij het bekende ivy's. Helaas liep die avond anders dan verwacht want tja, deze domme blondine had een discussie met de bewaker omdat ze der paspoort niet bij had?! Ik had wel gewoon een ID bij (waar ik overigens elke club mee binnen ben gekomen tot nu toe...) maar de bewaker wou perse iets anders zien waar ik me mee kon legitimeren zoals een rijbewijs ofzo. Beetje vaag was het wel, want tja welke informatie geeft een rijbewijs je nou? Hij wou gewoonweg niet geloven dat ik oud genoeg was denk ik haha. Daarna ben ik met mn oh zo goede humeur terug naar huis gegaan en maar in bed gedoken. Gelukkig maakte mijn huisgenootjes het goed door de dag erna gezellig op stap te gaan bij Cargo Lounge, best raar om hier een club binnen te lopen waar bijna iedere kerel strak in pak is haha. Helemaal gaar van de skinny bitches (vodka met soda en lime <3) moest ik de volgende dag weer vroeg op voor Defqon!!! OMG het was echt geweldig, vooral als je met superveel Nederlanders er een groot feest van maakt:) de zondag after ging ik lekker uitbrakken bij Daphne en hadden we het goeie plan om te werken aan school (met een beetje alcohol natuurlijk) en pannenkoeken te maken, die grotendeels mislukten maar nog steeds heerlijk hollands smaakten haha! Maar goed, ik lul weer eens te veel dus ik zal maar gauw ophouden met schrijven... deze week staan er weer n paar leuke feestjes op de planning!

See ya.

  • 23 September 2015 - 21:49

    Harm:

    Ja Ja het lijkt erop dat de feestjes leuker zijn dan de stage en vaders maar werken
    zullen dit binnenkort eens komen controleren daar in Sydney

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andrea

Actief sinds 31 Aug. 2015
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 4295

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2015 - 12 November 2015

Mijn internationale stage!

Landen bezocht: